Zgłoszenia nieprawidłowości
Zgłoszenia nieprawidłowości dokonywane mogą być poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń funkcjonujące w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu, w szczególności:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: sygnalista@wup.poznan.pl
W celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji zalecane jest zaszyfrowanie przesyłanych plików. Szyfr do pliku należy przekazać pracownikowi innym kanałem komunikacji, tj. np. osobiście lub telefonicznie; - w formie listownej na adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań z dopiskiem na kopercie, np. „zgłoszenie nieprawidłowości", „Pracownik ds. przyjmowania zgłoszeń o nieprawidłowościach – do rąk własnych";
- osobiście lub telefonicznie za pośrednictwem pracownika ds. przyjmowania zgłoszeń (nr tel. 846-38-73), który dokumentuje zgłoszenie w formie formularza zgłoszenia stanowiący załącznik nr 1.1 do Regulaminu. Formularz zostaje podpisany przez przyjmującego zgłoszenie; dodatkowo w przypadku zgłoszeń telefonicznych lub osobistych, pracownik ds. przyjmowania zgłoszeń w potwierdzeniu zgłoszenia wskazuje na istotne elementy zgłoszenia (dotyczy zgłoszeń ze wskazanym adresem, na który należy wysłać potwierdzenie;
- poprzez formularz zgłoszenia umieszczony w zakładce pn. Zgłaszanie naruszeń na stronie internetowej Urzędu lub w Biuletynie Informacji Publicznej;
- poprzez wrzucenie pisma do skrzynki na listy znajdującej się przy wejściu do siedziby Urzędu. Koperta powinna być odpowiednio opisana np. „zgłoszenie nieprawidłowości", „Pracownik ds. przyjmowania zgłoszeń o nieprawidłowościach – do rąk własnych". Skrzynka opróżniana jest systematycznie, przynajmniej raz dziennie.
Zgłoszenie może mieć charakter:
- jawny – umożliwiający identyfikację zgłaszającego;
- anonimowy, gdy w żaden sposób nie można zidentyfikować osoby dokonującej zgłoszenia.
Formularz zgłoszeń (Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 21 KB)
Wytworzył:
Udostępnił:
Maćkowiak Monika
(2022-11-24 11:12:35)
Ostatnio zmodyfikował:
Maćkowiak Monika
(2022-11-24 11:15:55)